fredag 3. august 2012

Preped for bryllup

Da henger kjolen klar, kaka står på kjølen og (løs)neglene er lakket!I morgen er det wedding day!
Ikke vår, men en god venninne skal smis i hymnens lenker♥ Og jeg gleder meg veldig! Blir alltid så godt humør av brylluper. Man får virkelig kjenne kjærligheten på kroppen, både i tankar, ord og gjerningar! Man ler og gråter om hverandre. Man spiser god mat og drikker god drikke. Man er sammen med fine folk. Og ikke minst; man får pynte seg!! :)
Ikke så ofte denne loslitte småbarnsmoren er ute på vift og lufter finkjolen, så det skal bli stas!
Morgendagens kjole er en som mamma hadde på 70-tallet. En vinrød herlighet! Elsker den kjolen, både fargen og snittet på den!
Er litt usikker på tilbehøret enda. Spørs hvordan jeg ender opp på håret, det har litt å si for valg av øredobber! 
Greit å kunne lufte litt "antrekks-issues" her på bloggen, for samboeren bare himler med øynene, syns det blir alt for mye dilling. Lett for han: hopp i dressen og gå!
Han himlet ekstra med øynene da jeg satt og laget til løsneglene mine i sted.
Vet jo ikke hvor god tid vi får i morra; dusjing, hår og sminke og barn skal leveres hos besteforeldre. Derfor lagde jeg til noen negler med Caviar-perler i kveld. Du kan lese mer om de HER
Neglene er ferdige med lim på, så det er bare å trykke de fast. Håper det funker!
Gulrotkake til bryllupet har det også blitt laga i dag! Verdens beste oppskrift fra R.O.O.M.
Den har jeg laget i mange år, saftig og god, tilogmed sjokoladebiter i den! Sjokolade= suksess ;)
Jeg har ikke oppskriftsboken min for hånden, så fant den samme oppskriften HER i tillfelle du ønsker og prøve! Anbefales :)
De søte mini blomstrene på kaken er fra Lille venn.
Da er det meste klart for bryllupsfesten!
Krysser fingrene for fint vær i morgen, vielsen skal holdes ute i brudens hage!
Sprekt å gjøre slikt på vår trakter, med været tatt i betraktning!
Men blir fin vielse, uansett vær!




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...