fredag 3. august 2012

Benny Lava får barna til å sitte stille!

Trenger du 4-5 minutter til å gjøre noe hjemme, eller bare få et lite pusterom? Jeg vet råd :)
Da Vida var mindre fant vi en Bollywood musikkvideo på Youtube, og hun satt som klistret og ville se om og om igjen. Enkelte dager, som idag, er jentene veldig masete og finner ikke roen hverken til å leke, tegne eller noe. De sitter i ro hvis jeg gjør det sammen med dem, men noen ganger passer det ikke å leke med dem. Som når man skal lage middag. Så for å få litt fred til matlaging, lette jeg frem igjen den Bollywood filmen. Og den holdt fortsatt koken. Begge jentene satt med store øyne, Vida var tilogmed borti og vrikka på rumpa :) 


Ta en titt på den!
Jeg sier bare; funky moves og hvite joggesko!
Boolywood meets Michael Jackson

Tror jeg også må tipse Zumba-instruktøren min om denne videoen, her er jo masse inspirasjon til nye danser på timene!Kunne blitt morro!
:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...