torsdag 2. august 2012

Velkommen til oss, Ruben!

Nytt i heimen; stoler på kjøkkenet! Gøy med noe nytt! :)
Og ekstra gøy er det når hver stol koster 169,-(hos Jysk). Sikkert ikke tipptopp kvalitet, men de holder så lenge de holder. Det var på tide med nye stoler på kjøkkenet. Fra før har vi hatt hvite stoler i stoff. Jeg nevner bare mat og små barn, så forstår du kanskje grunnen til nye stoler! 
 Ruben er ihvertfall mye enklere å holde ren, også syns jeg de var tøffe! 
Nå begynner jeg å bli mer fornøyd med kjøkkenet vårt! Mangler en lampe over spisebordet nå. Også har jeg lyst å gjøre noe med det spisebordet! Kanskje male det? Hvitt, grått, svart....Tiden vil vise!Har endel andre prosjekt på blokka før dette bordet, alltids noe å henge fingrene i!
Det jeg skal henge fingrene i nå er en porsjon med kesam,blåbær, rips med et dryss av sjokolade (selvfølgelig) :)
Ha en fin torsdagskveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fine stoler - og til den prisen;)Kjøkkenet ser kjempefint ut - det lille vi ser av bildene. Skal akkurat begynne oppussing av kjøkken selv og gleder meg veldig til å starte:)

God helg til deg
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...