lørdag 26. januar 2013

Vinn barneklær for 1500 kr!

Jeg driver ,som kanskje flere har skjønt, barnebutikken Lille venn. Jeg har en fysisk butikk i Langevåg og i tillegg har jeg også nettbutikken www.lille-venn.no
Jeg ønsker at flere i vårt landstrakte land kan oppdage butikken min, og alt det fine som jeg selger der.  Derfor håper jeg at dere vil hjelpe meg med å spre det glade budskap om butikken via Facebook og bloggverden.
 Og som takk for hjelpen trekker jeg ut en av dere snille hjelperne mine som vinner et gavekort hos
 Lille venn på 1500 kr!!
(Sukkersøte nyheter som kommer til våren fra Memini)

For å bli med i trekningen er det et par ting du må gjøre ;
1. Om du ikke allerede liker Lille venn på Facebook, så setter jeg stor pris på om du vil det og i tillegg deler siden med dine Facebook venner. (1 lodd)
2. Har du blogg, så link til denne trekningen på bloggen din. Da blir jeg kjempeglad ;) (1 lodd)
Totalt kan du få to lodd i denne trekningen. 
Legg igjen en kommentar under dette innlegget og fortell hvor mange lodd du prøver lykken med!
Neste lørdag 02.02. trekker jeg ut den heldige vinneren!

Vi venter inn sååå mye fint nå fremover, så det kan lønne seg å hive med i trekningen! 
Tvitvi!!
På forhånd tusen takk for at du deler siden min

60 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg prøver med med en lodd :) Utrolig mye fint i butikken din!
solarissa@yahoo.com

Christina's Handmade sa...

Da her jeg linket til konkurransen på min blogg :) Så da har jeg tatt et lodd :)

Rita sa...

Heihopp! Jeg har skrevet om butikken og konkurransen på bloggen min, og har lenge vært følger på facebook så det blir to lodd på meg. :) Håper du får flere kunder for jeg vil fryktelig gjerne at butikken skal fortsette å ha samme gode utvalget!

Anonym sa...

Har følgt deg på FB lenge, og nå har jeg delt siden din igjen. Har dessverre ikke blogg, men det blir iallefall et lodd på meg da. :-)

Mvh
Bente
bentegravem@hotmail.com

Anonym sa...

Tar ett lodd jeg, herlig butikk jeg gjerne anbefaler :) mvh Vivian vivam@c2i.net

Lillebølla sa...

Da prøver jeg med 2 lodd:) Lager innlegg på bloggen min straks:) Har også likt på facebook for lenge siden:) Trekningen er på en spesiell dato da, for mamman min ville fylt år den dagen..

VeroNot sa...

Hvem vil ikke vinne denne flotte premien. Og så mange god-saker du har i nettbutikken! Jeg er med å trekker 2 lykkelodder og håper et av de slår på stor-tromma!
Ha en flott uke!

Anonym sa...

Vil gjerne være med på denne konkuranssen med 2 lodd.

Lena Marie, LillMi sa...

Jeg deler gjerne på fb :)

Alice sa...

Eg liker "lille venn" på facebook og deler. :) Har ein nedlagt blogg, så der legg eg den ikkje ut.. :) Ha ein fin dag!

Anonym sa...

Hei. Har likt lege på Facebook. Og deler siden på nytt. Så jeg er med med ett lodd
Du har en fantastisk butikk. Har handlet mye fint hos deg :-)
Christine.dalseth@mimer.no

Elin Walde sa...

Liker siden på FB, og deler gjerne :)Masse flott!! 1 lodd på meg.

HildeR sa...

Wow!! Så spennende! :0)
Liker siden på facebook og deler igjen - 1 lodd til meg!

Mvh.
HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med! Liker siden på Facebook og har delt videre til venner :-)

Hilsen Camilla

camillakarlsen78@yahoo.com

Anonym sa...

Hei! 1 lykkelodd på meg!
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Marie sa...

Jeg er gjerne med. Likt og delt på facebook og lagt inn på bloggen min.
så 2 lodd på meg.

Marie

Tara Knauss sa...

Likt siden på facebook og delt med venner - 1 lodd til meg! :)
Hilsen Tara Knauss
knausst@yahoo.com

marita mt sa...

Eg lika allerede facebooksida til Lille venn :) No har eg linka til sida på mammagruppa eg er med i på facebook, og tar med det 1 lodd :)

marita.tonning[a]gmail.com

Ida Lind sa...

Jeg trekker ett lodd og krysser fingrene :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Tina T sa...

1 lykkelodd på meg :)
tina.triger@live.com

Anonym sa...

Jeg satser alt på et lykkelodd,mye fint i butikken din :-) Har likt og delt,blogg har jeg ikke.

tevens@online.no

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

Jeg liker siden din på facebook fra før av og deler med glede innlegget videre ღ

Så tar 1 lodd her ღ

Min skjønne lille datter trenger virkelig nye klær, da hun vokser ut av alt, og jeg ikke har fått muligheten til å kjøpe klær nå i januar av andre grunner, så jeg krysser virkelig fingrene så hardt jeg kan her ღ

Ha en super uke videre ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

Billig på nett! sa...

Hei. Liker på facebook og delt konkurransen på facebook :)

tsae86 @ hotmail.no

Anonym sa...

ett lodd på meg :) marianne storvik! ma-sto@hotmail.com

Ole-Martin sa...

Jeg trekker ett lodd :)
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Anonym sa...

Hei
Jeg prøver lykken med 1 lodd, deler på Facebook :-)
line.strandli@gmail.com

Anonym sa...

1 lite lykkelodd håper jeg på, smil!
Likt og delt FBsiden!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

✿ Liker facebooksiden din og delt på veggen min. Trekker 1 stk lodd og prøver lykken :-)
Ha en riktig fin uke! ✿

Hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd og krysser fingrene! Liker og deler på face, og her er blogginnlegget:
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/01/vinn-barneklr-for-kr-1500.html

Klem

Charlotte sa...

Da er det 1 lodd på meg da;)

Synnøve sa...

Liker (selvfølgelig) og delt på facebook! Bor i Molde så bruker netbutikken, men har planer om en tur til Langevåg så jeg får se alt det vakre du har i virkeligheten :D Ett lodd på meg!

Tindrande Auge sa...

oioi jeg vil veldig gjerne være med :D

Jeg har linket fra bloggen min, liker siden på Facebook og delt med siden med kjente og kjære ☺

Krysser fingrene! 2 lodd blir det på meg da ☺

Ha en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

Anonym sa...

Jeg er med, liker og delt på facebook, har ikke blogg så blir 1 lodd,

Lisbeth

uglylizz78@gmail.com

Monika Taarneby sa...

Hei
Jeg har likt og delt fbsiden din , så da blir det ett lodd på meg :) Krysser fingre da jeg trenger masse nytt babytøy i juni :D
Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Anonym sa...

1 lodd på meg :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Anonym sa...

Har desverre ikke fb men ønsker veldig gjerne å være med i trekningen...( hvis det er mulig?)

Mvh tone
Toneols4@online.no

Marius sa...

1 lodd på meg:)

Marius
grotan@hotmail.com

Merete Johansen sa...

1 hærlig lodd flyr min vei:))

Mvh
Merete Svartis Ludviksen
merete1974@hotmail.com

Tone Henninen sa...

Har likt og delt på FB så da blir det et lodd på meg tvitvi:)

Tone Henninen
tonehenn@gmail.com

Emme sa...

*liker* allerede og deler og linker så da blir det 2 lodd på meg :)

LaLa`s Loft sa...

Deler å liker å linker å alt på en gang :)

Hærlige klær du har her :)

injosa sa...

Då blir eit lodd på meg, har ikkje facebook.

Heidi Raustein sa...

Liker og har delt :) Tvi tvi!

Monica sa...

Likt, men har desverre ikke blogg så blir 1 lodd på meg :)
Monica12396@hotmail.com

Anonym sa...

Liker og deler på Facebook

Deltar da med 1 lodd

Mvh

Nick

skyhawklk@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg har ikke blogg, men har likt og delt på "fjesboka!. 1 lodd på meg

Lykke til videre !

Mvh

Lisbet
liskarl@hotmail.com

tjbolst sa...

Jeg tar 1 lodd, deler på facebook.
Mvh Tanja Bolstad
tjbolst@online.no

Anonym sa...

1 lodd på meg, liker på facebook :)
Mvh Tove
tova-9@hotmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg har gjort det som står og delt med alle mine venner. Har dessverre ikke blogg, så det blir bare 1 lodd på meg, men kanskje det er lykkeloddet????

Vennlig hilsen Guri Marie

gurimariekr@gmail.com

mocca sa...

Hei på deg :) Jeg liker deg på facebook også har jeg delt siden din med mine venner på bloggen min :)
(2 lodd)

Inspirert sa...

Har likt facebooksiden lenge, og delt igjen. Så det blir 1 lodd på meg :-) Therese

Monica's Verden sa...

Jeg har lagt inn ett innlegg på min ny oppstartede blogg...
http://nysgjerrigheten.blogg.no/m_012013.html
Så jeg trekker 2 lodd i konkurransen :)
Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin helg..

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Heisann:) Jeg liker på faceb og deler gjerne:) Dere har så fine klær til gutta!!! spes godt utvalg til babygutt!! kjempebra, jeg heier på dere.
hilsen Christel
christel_vestre@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :d
deltar med 1 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

lena sa...

jeg deltar med 1 lodd :)

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker ett lodd! Liker og deler på Facebook.

Mvh Beate M
beate_myran(ætt)hotmail.com

Legolas sa...

1 lodd her!

roffen@gmail.com

Marthe sa...

Liker og delt på face :)Så ett lodd på meg. Jippii


Marthe Vadseth

Christina sa...

Delt på face, så ett lodd her:) ..om det da ikkje er for seint?

Anonym sa...

Hei!
Jeg likte og delte på facebook i går, men fikk ikke til å kommentere her før nå...men skjønner selvsagt hvis det er for sent:-)
Mvh Victoria (vic@kvarstein.com)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...