onsdag 23. januar 2013

House of Rym


I en av mine mange surfeturer rundt om på nettet oppdaget jeg et interiørmerke jeg ikke har sett før;
 House of Rym. 

Nydelige farger sammen, mixen av retro og moderne, herlige mønstre var noe av det som fanget min oppmerksomhet.

House of Rym er et svensk merke, les gjerne mer om den på hjemmesiden
Noen norske butikker som selger dette merket?
Ikke det;jeg har mer enn nok kopper og lysestaker, men etter en liten opprydding blir det kanskje plass til fler? ;) 

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Flotte kopper og kar i dette merke. Liker mønstrene. God natt til deg.
klemz

fam gab sa...

De var veldig fine! Likte både form og farge :) Har ikke hørt om merket før, og aner ikke om forhandlere.
Ha en fin dag!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...