onsdag 30. januar 2013

Veckoplan fra folier.no

Jeg er i de siste åra blitt ganske vimsete!Det var greit i de periodene hvor jeg kunne skylde på ammetåka, men har ikke kunne gitt den skylden på et par år nå. Jeg bruker å skrive opp det meste i kalenderen min som jeg har med meg i vesken, men når jeg i tillegg glemmer å sjekke den, er det ganske håpløst. Derfor tenkte jeg at om jeg får det opp på veggen i store bokstaver, var det lettere å huske.
Derfor videresendte jeg ønsket mitt til www.folier.no
Der fikk jeg laget meg en hvit ukeplan og en svart. 
Valget falt på den hvite, den var ikke så dominerende som den svarte (selv om det var det jeg hadde trengt...) også var det lettere å finne svart tusj å skrive med. 
Denne er klistret på den siden av kjøleskapet som er mot kjøkkenbenken og mot stuen. På den måten ser vi den lett når vi er på kjøkkenet og vi passerer den hver gang vi skal opp i 2.etasje eller ut i gangen. 

Må bare kommentere treningen min. Det ser her ut til at jeg trener 3 ganger i uken....det er ikke tilfellet! Det er bare de dagene jeg ønsker/ kan trene som står oppført her. Som oftest utgår det, eller når kvelden er kommet så er det mer lystbetont å synke ned i sofaen enn komme seg avgårde på trening. Men håpet er at treningslysten vil komme med vårsola :)
Når vi har det oppført slikt er det lett for oss voksne å følge med på hverandres aktiviteter og jobb/fridager, og planlegge utifra det. 
Jeg fyller den ut på søndagskveldene med de tingene jeg vet skal skje den kommende uken. 

De kan lage folier til det meste, både privat og bedrifter. Og til en langt rimeligere pris enn reklamebyråer.
De har foliert bla biler, motorsykler, wallstickers til barnerom. Se noe av det de har laget i Galleriet. 
Her er det bare å komme med ønsker på hva du vil ha. De har ikke noen standardiserte wallstickers eller motiver, du kan få den teksten eller det bildet du ønsker selv.

1 kommentar:

Mariann Johansen-Ellis sa...

en dejlig ide, lidt sort vid da ;o)) men da ser man ju ogsa tingene godt! :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...