torsdag 18. oktober 2012

Dagens mini-outfit Lillesøsters Skappel-genser

Jepp, jeg har strikka én jeg også. Skappel-genseren. Jeg fikk vite at om man skulle strikke noe som helst, var denne genseren noe av det enkleste man kunne strikke (sett bort i fra skjerf). Og det fattet min interesse; var det mulighet for at jeg virkelig kunne klare å strikke et plagg (igjen;sett bort i fra skjerf) !?Så jeg gikk på loftet og lette frem restegarn fra tidligere (overambisiøse) prosjekt, og tenkte at jeg begynner med den minste av oss, Stella, og prøver meg på å strikke en genser til henne. En prøveklut-genser :)
Og uten å virke veldig innbilsk, så er jeg vel innenfor med dette eksemplaret?! Man ser jo at det er en genser,men man trenger jo ikke å studere hver enkelt maske  (for noen forsvant i mens strikkingen pågikk...)Den er ihvertfall fin langt fra! Og jeg prøvde meg tilogmed med en liten vri på ryggen med en liten åpning som jeg sydde igjen med to små sløyfer. 

Er nok lang vei å gå før jeg blir like flink som min venninne 
Titt gjerne innom bloggen hennes, hun auksjonerer bort noen kjempefine rosa hjemmestrikkede sokker hvor beløpet går direkte til Rosa sløyfe aksjonen! 

Nå har jeg en Skappelgenser til Vida på pinnene. 
Og det er ingen bombe at den er rosa! :)
Husk å gå inn å by på Christina sine fine Rosa sløyfe-sokker da!



1 kommentar:

Christina's Handmade sa...

Tusen takk for at du delte videre Maren! Nå ble jeg veldig glad :) Den genseren ble jo kjempesøt! Så fin med de sløyfene i ryggen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...