mandag 1. oktober 2012

Strikkejakke-bonanza

Høst= strikkeplagg! 
Ingenting er som å pakke seg inn i store, gode strikkejakker om høsten og vinteren. Og jeg har sikret meg noen nye for denne sesongen. Veldig mange fine å velge mellom, og i fine høstfarger. 
Jeg har gått til anskaffelse av ikke mindre enn 4 strikkejakker, og kanskje det blir flere ettehvert. :)
Jeg er litt lei av burgunder nå. Er en nydelig farge, men er jo på alt for tiden, så lett å se seg lei på den. Men denne jakken til høyre fra Indiska falt jeg helt for. Tøff sammen med baggy bukser, eller smale jeans og grove støveletter. 
Jakken til venstre er fra Noa Noa, og passer like godt sammen med bukse som til kjole/skjørt. Perfekt for høstens lag-på-lag outfit. 
Fra venstre jakke fra Gina Tricot og jakke fra BIK BOK
Som jeg skrev er jeg litt lei av burgunder, men har til gjengjeld forelsket meg helt i sennepsgult/okergult og mørkgrønn/ armygrønn. Begge de fargene er veldig fine sammen med nettopp burgunder. Og komboen sennepsgult og kongeblått er også blitt en favoritt!
Bik bok har forresten fått nettbutikk nå!Farlig,farlig, men herlig herlig :)
Nå skal jeg tulle meg inn i den ene strikkajakka mi, tenne norgesglass-lyktene min (bilde av de kommer i morgen :) ) lage meg en kopp av Jordbærpikenes sjokoladesirup og kose meg i sofakroken med New Girl!
Vet du ikke hva New girl er, så sjekk denne linken:
http://www.yourtvseri.es/series/new-girl/episodes/
Begynn på sesong 1 på episode 1, men du er herved advart;
 Viss fare for at du blir hekta! :)

1 kommentar:

Alastine sa...

Fine jakker. Helt enig med deg, ingenting er bedre enn gode strikkejakker og gensere om høsten.

Ha en fin uke!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...