søndag 12. august 2012

På tur..

Nå er jeg i Oslo, og både mamma og bloggen har jeg med meg!På innkjøp, det skal bli gøøøøøøyy! (jamf. Reidar på interail-sangen)!
Første dag med innkjøp er over, og nok engang mye fint å velge i!Men vi har såvidt startet,så her gjelder det prøve å ikke la seg friste av alt! Mange spreke farger å velge i, og vi tok en sjangs med å velge litt i oransj til guttene idag!!Hva tror dere om det? :)
Ellers har jeg fått opp øynene opp for praktiske reiseartikler; små krukker og flasker! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?Slipper å ta med store kremkrukker,sminkefjerner,shampoo mm!Men det skal jo sies at toalettvesken er like stappis likevel...Travel light?Skjønner ikke uttrykket...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...