onsdag 8. august 2012

Morgenkaffi ♥

Jeg er ingen svart kaffi-drikker, voksen har ikke jeg blitt enda! ;)Om det skal drikkes kaffi må jeg ha mye sukker og mye melk sammen med...eller søte kaker til!
 Jeg veldig glad i Dolce Gusto`n vår, hvor det finnes masse kaffityper, varm sjokolade, te, iskaffi og iste. Da kan jeg prøve meg litt frem, og finne mine favoritter. Og for tiden er Cappucino og Mocca kaffi faste innslag om morgenen eller lunsj. 
Alle eskene med kaffikapsler tar en god del plass i kjøkkenskapet vårt, og jeg har lurt på hva jeg skal finne på slik at de ikke opptar så mye plass men likevel er lett tilgjengelig.
Svaret ble mormors brødboks!
Den er passelig stor til å ha på kjøkkenbenken uten at den tar altfor mye plass, og kapslene til kaffimaskinen er lett tilgjengelig.
Prøvde først å finne kurver eller trekasser med små bur å ha oppi boksen, men det ble vanskelig å finne noe som passet perfekt i størrelse. Så jeg laget romdelere av papp. Ikke det lekreste å se på akkurat det da, men det duger. 
Som dere ser så er Mocca-buret til venstre snart tomt!På tide med påfyll! 
Ha en fin onsdag!



1 kommentar:

Unknown sa...

Så fin blogg du har:) Veldig imponert over egentlig alt:) Ønsker deg en kreativ uke:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...