mandag 6. august 2012

Confessions from the bathroom

Mandag; ny uke, nye muligheter!
Kanskje muligheter til klesvask....
Her er hva som møtte meg da jeg entret badet i dag tidlig. Eller dette har igrunn møtt meg hver dag, bare i større og større skala for hver gang...
Dagens to do;
 sortere, vaske, henge opp/tørketrommel, brette sammen.

For dere som lurer på hvordan jeg har klart å få "tårnet" så høyt, det er bare å finne på andre ting som å vaske stue/kjøkken, kose seg i bryllup, være på jobb på en søndag, leke med to små jenter, se på yourtvseri.es og ligge på sofaen og spise is med sjokoladesaus!
Ikke vanskelig i det hele tatt! :)

Men håper at flere kjenner seg igjen i dette? Si ja, da......så føler jeg meg ihvertfall litt bedre ;)

1 kommentar:

Husfrøy sa...

Hehe Herlig! En kontrast til de vanlige interiørbildene.
Mitt klesvasktips,- kjøp en sorteringskurv med 3 rom på IKEA (for eksempel). Jeg har spart mye tid og frustrasjon etter at jeg gjorde det :)
Håper det ble en god vaskedag!
(Minner meg på at jeg har klær i tørketrommelen som må brettes..)
Hei fra Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...