søndag 26. august 2012

Her havnet endelig kabeltrommlene...

Jeg har jo hatt et par-tre innlegg i det siste om de kabeltromlene vi har hatt stående utenfor huset i noen måneder! Gikk ganske radig unna med den første trommelen, med pussing og beising, men så blei det stopp! Ting Tar Tid, og ihvertfall når det har begynt å regne ute hver eneste gang jeg har tenkt meg ut å pusse og beise. Typisk.
Men nuh er de ferdige :) Og det er kanskje ingen overraskelse at kabeltromlene jeg har drevet å blogget om havnet butikken min, Lille venn. Èn av de har havnet på stua , les mer HER. Men det spørs om den på stua må ofres til butikken også , for jeg syns jammen meg det ble kjempestilig butikkinventar. Så jeg trenger kanskje flere etterhvert :) Rommet mye gjorde de òg!
Her henger de fineste klær til babygutt fra bla Memini, Wheat,Minymo og sko fra En fant.
Ser ikke så godt på bildet, men jeg har skrudd på hjul. Praktisk å ha ved flytting rundt i butikken. Planen var å ha store industrihjul på, men det var ikke så lett å finne i farten, så det ble litt mindre hjul fra ClasOhlson. Men de gjør nytten sin de!

Liker så godt fargen på den beisen jeg har brukt på tromlene;Patinagrå fra Jotun.
 Har lyst å beise det meste med den!
(slik som jeg gjerne ville beise det meste med hvitt for et par år siden)
Patinagrå is the new white!! ;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...