mandag 20. august 2012

Cakepops- jeg prøver igjen..

Jeg prøvde å lage cakepops for første gang i sommer. De ble såsomså utseendemssig, men tror de ble gode på smak, for de gikk fort unna. Så jeg ga det et nytt forsøk i helgen. Men du gru hvor mye rot det ble! Greit å lage kaken, smuldre opp, blande med smørkrem og rulle. Den biten gikk smuud! Det som ble rot var da jeg skulle dyppe de i hvit sjokolade. Den rant jo av og ned over pinnen, drypte på golvet og benken. Kjøleskapet så jo ikke ut, drypp av hvit sjokolade over alt! Det var ikke før helt på slutten at jeg fant ut at jeg kunne ha ventet til sjokoladen ble litt seigere før jeg dyppet den. Slikt man finner ut etterhvert, og typisk at man nesten er helt ferdig!
Men de så litt bedre ut en sommerens første cakepop-utkast, så jeg kommer meg :) Smakte godt gjorde de òg!
Også fikk jeg testet ut kakepynten som selges hos www.lille-venn.no 
Funka den gitt! :)

6 kommentarer:

Jatte sa...

Nam nam, cake pops ser så spennende ut.. må prøve ut dette etterhvert :)

Ta gjerne turen innom meg og bli med på min gibort, om du ikke allerede er med!

Klemmer fra Jatte♥

Christina's Handmade sa...

Såg no gode ut de der ja :)

Anonym sa...

De var søte! Kjekt tips med sjokoladen, står på 'harlystålage' listen min nemlig :)

Fin dag til deg!

Brunt sukker sa...

Hei:)
Såg veldig gode ut ja !!
ønsker deg en fin dag :)
klem fra Eli:))

Idun // Breidablikk sa...

mm... lekre cake pops!

Og utrolig fine lyslenker lengre ned! Jeg angrer såååå på at jeg ikkje kjøpte da jeg fant slike i Riga før jul i fjor... hadde ikke sett dem her, og det var en heelt annen pris enn her ;) Hva skal du ha for dem forresten? ;)

Hilsen Idun - som ser deg på bloggtreff! Juhu! :p hihih

Idun // Breidablikk sa...

nydelige! Må sjekke litt mål og sånn.. Så må eg ha ei slik.. ;) hørtes veldig lang ut med den med 35? Om jeg finner ut at jeg skal ha, kan jeg føre over penger, og så tar du den med..?

Idun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...