onsdag 21. november 2012

ShiShi interiør

Da vi var på bloggtreff på Herlighet for en uke siden, oppdaget jeg mange fine små pyntesaker fra et merke som heter Shishi. Jeg har ikke sett det rundt om her før, og fant hjemmesiden deres på nettet, og det virker som det er mer blomsterforretninger som er forhandlere. Men de har utrolig mye fint, som passer i enhver interiørbutikk også. Ta en titt på den fullspekkede katalogen deres HER
En smule overfylt juletre etter min smak, men fargene og atmosfæren er helt min kopp te!
Søte lyslykter med små spurver, som gir et stemningsfult lys. Disse små fuglene som står på kanten solgte de på Herlighet. De selges løse og kan festes på glass, krus og små lyslykter som på bildet.
Jeg stod med en slik lykt med dompap i hånden på bloggtreffet, og vurderte sterkt å kjøpe!Spørs om jeg ikke må tilbake å sikre meg èn, syns de er så skjønne!

For meg som er over gjennomsnittet interessert i borddekking, var dette midt i blinken! Jeg kunne gjerne tenkt meg å dekke julebordet med disse som dekor!Tøft, ikke sant!? :)
Tror de fleste på bloggtreffet falt for denne lille skjønningen her. En ble med meg hjem. Denne er også fra ShiShi. Bildet er lånt fra NIB, les deres innlegg om bloggtreffet på herlighet HER!
Er dere ikke enig om det var mye fint fra Shishi?!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...