lørdag 17. november 2012

Bilder fra blogg -(og inspirasjons) treffet!

Lørdagskveld, unger i seng, og endelig tid for å sette seg ned å se skikkelig på bildene fra bloggtreffet hos Herlighet 14.november.
Nok engang var jeg så heldig å kunne få være med på et veldig hyggelig bloggtreff sammen med flinke bloggdamer fra Ålesund og omegn. Og jeg følte meg egentlig litt V.I.P denne kvelden, med oppvartning av nydelig god mat og champagne, i en veldig koselig setting. Selv om Herlighet butikken er kjempestor, er der likevel en lun og koselig stemning, med gode lukter og avslappende julemusikk.
 
På menyen sto nydelig god fingermat, som var laget med ingredienser fra Nicholas Vahè (som også selges hos Herlighet).Yummy for a bloggers tummy! :)
Etter mat gikk jeg utallige runder rundt i butikken og tittet, med noen julegaver i bakhodet og selvfølgelig litt til meg selv i bakhodet! Bare det å gå rundt i den butikken er bare en diger inspirasjonstour! Så noe nytt for hver gang jeg passerte noe!
Her er noen favoritter:
Kjære julenissen: Viss du får plass på sleden din i år, så ønsker jeg meg dette bordet (men det har hjul på, så i verste fall kan det henge bak sleden....) Også hadde jeg ikke blitt lei meg om den puta oppe til venstre fant seg en plass under juletreet vårt i år (PS;vi er hos svigermor på julaften i år...skal ordne til en plass under treet hennes sånn i tilfelle-rottefelle...)Og det store lysfatet på bordet tror jeg samboeren min hadde blitt veldig glad for, for han syns vi har så mye nips at han ikke vet hvor vi skal gjøre av det, så om vi hadde hatt dette fatet kunne vi kanskje satt noe av nipset vårt oppå det?!Problem solved.
Sånn totalt sett ønsker jeg alt på dette bordet,selve bordet og putene i sofaen!
Jeg sier bare;Hjertelig velkommen til kjøkkenkroken min skal hele hurven være!
En annen stor favoritt; bordet med betongplate og treføtter! 
R.Å.K.U.L.T!
Ikke så mye rød jul å finne hos Herlighet. Mye naturfarger, grått,svart og gull.
Men som sagt mye inspirasjon å hente til tiden fremover med pynting til advent og jul. 
En annen liten finurlig ting jeg oppdaget på Herlighet, var disse utrolig tøffe brillene med tre-innfatning:
De var med styrke, men siden jeg har -4 så er det vel ikke bare bare å kjøpe seg ferdigbrille utenom optiker? Men om de skulle dukke opp med styrke i -4, så gjerne det! :)Brillene er fra Monkey Glasses.
Tøffe, ikke sant?

Tusen,tusen takk til damene på Herlighet for et veldig flott bloggtreff, og for de fantastisk flotte Goody-bagene (kaffi,sjokolade,sengesett,Nicholas Vahè syltetøy, håndkrem, rabattkort ++)!!

Nå etter alle inntrykkene etter bloggtreffet og mange runder i butikken har lagt seg, og jeg har systematisert tankene om hva jeg ønsker meg, hvor jeg ønsker meg ting ,så skal jeg definitivt straks tilbake til Herlighet for litt shopping og mer inspirasjon!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...