mandag 5. november 2012

Thank you,Indiska!

En av mine favorittbutikker i Oslo er Indiska. Tror jeg svingte meg innom hver gang jeg passerte en Indiska butikk da jeg bodde der for 6 (!) år siden!Og jeg ble veeeldig glad da jeg fant ut at Indiska skulle etablere seg her i Ålesund for et par år siden! Men der har jeg dessverre ikke fått vært så ofte og så lenge i gangen som jeg har ønsket!De få gangene jeg er på kjøpesenter har jeg med med to aktive jenter som blir rimelig lei av å gå i butikker (så sant det ikke er lekebutikker). Og derfor blir det inn og handle det vi skal og ut igjen. Altså lite tid for mor å titte i butikker!
Så derfor var gleden stor da jeg så at de nå har åpnet opp nettbutikken sin for salg også i Norge!!Hurra! :)
Et lite knippe av alt det fine de har!Det finnes sikkert et mye større utvalg i butikkene enn det som finnes på nettet, men fant mye jeg likte lell!
De har også utrolig mye stilig bijouterie(jeg måtte google det ordet der for å få det rett skrevet...) og klær. Fant selvfølgelig noe som falt i smak under den kategorien også:
Lyst å se mer? Klikk deg inn her:
Nettshopping er gøy,enkelt og farlig for lommeboken! :)
Men gu`bedre så deilig og avslappende det er å sitte hjemme i sofaen og klikke seg frem til de fineste ting, og slippe å dra rundt på butikker med unger og stress!
Så;Thank you, Indiska for at dere har forenklet interiørshoppingen min og dere vil garantert sette dype spor på bankkontoen!



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...