fredag 23. november 2012

Fredags-morro

Jeg er en liker av ting som er litt annerledes og som man ikke finner overalt. Og da jeg kom over disse produktene fra DONKEY, satt jeg lenge for meg selv og kikket og humret over alt det teite, kule, søte,morsomme, unødvendige (men veldig gøy)som de har der. Jeg fant mange ting jeg kunne ha kjøpt, både til meg selv og ikke minst gaver med humor! :)
Te-poser med julemotiv!Må vel være midt i blinken å servere til gjestene nå i førjulstiden.
Var ikke disse sjarmerende vel?? 
Det finnes veldig mange forskjellige karakterer og temaer i disse te-posene, sjekk HER!
Lag litt annerledes pepperkaker i år!
Praktisk og morsom serviett, med hull som man kan feste i skjorteknappene. Gavetips til far, kanskje? :)
Kjøleskapsmagneter som er helt i tiden, med skogens dyr!
Dette er bare et veldig lite utvalg av alt som finnes hos Donkey,
anbefaler deg å klikke deg gjennom alle produktene, som sagt mye gøy. 
De sender til Norge, men kanskje det finnes butikker som forhandler dette her i Norge?
Kanskje  noe for Lille venn? ;)
God fredag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...