lørdag 19. mai 2012

Rubinbryllupsdag

I morgen,20. Mai, har mine kjære foreldre vært gift i 40 år og feirer dermed rubinbryllup!!hurra!! Og det er vel verdt en markering,så i kveld har vi vært ute å spist! Mamma , pappa, bror + kjæreste og meg +samboer. Vi spiste på XL i Ålesund, en restaurant som har spesialisert seg på klippfisk. Nydelig god mat!Men det største smilet kom da desserten ble servert;) Jeg valgte Kokkens overaskelse,dvs at vi fikk en dessert som kokken valgte ut!jeg ble storfornøyd med både creme brulè,is,sjokoladefondant og fløtepuddong(alt i miniporsjoner)! Og forresten:I put Some new shoes on! Kule ikke sant?!og høye og litt vonde...men fint skal det være!All ære til de som bruker slike sko til daglig.At de klarer å gå i de en hel dag!!?syns det er kjempelekkert med høyhælte sko,men gi motebloggerne to små å springe etter daglig,så tenker jeg at de snart glemmer han Jeffrey Campbell og ønsker nok heller å stifte bedre kjennskap til Adi Dassler! Men en gang i blandt når man er ute på vift, så må penskoa ut og lufte seg også for småbarnsmammaer! ;). Glad i dere,mamma og pappa, takk for en koselig feiring av dere! Lenge leve kjærligheten!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...