fredag 25. mai 2012

Hverdagsblogging

Kanskje noen av dere har merket at jeg har blogget mer den siste måneden enn jeg har gjort tilsammen det siste 5 månedene? Her er en liten forklaring på det :)

Da jeg startet denne bloggen her var det hovedsaklig med innlegg om hobby og interiør. Og dengang  var jeg hjemmeværende med èn liten prinsesse og hadde maaaasse tid til overs både til å sy/gjøre hobbyting og styre mer med interiør. Men siden da har det kommet til en nettbutikk, en fysisk butikk, èn liten prinsesse til og vi har flyttet til et gammelt hus ( hvor vi enda ikke har kommet helt i orden). Så da sier det seg selv at tiden til å styre med hobby og interiør er kortet veldig inn!
Dagene fylles opp med jobb og familien, og når kvelden kommer er det godt å slappe av i sofaen eller så er det en dunge med rent tøy som skal legges sammen, eller en oppvask som venter +++..ja, dere skjønner ;) Så derfor har jeg tenkt at siden dette er livet mitt nå, vil jeg dele mer av hverdagen min med dere. Ikke bare interiør og hobby, som først tenkt. MEN begge deler er en stor interesse for meg, spesielt interiør, og jeg vil fortsette å dele mye om interiør og hjemmet mitt. Jeg har sikkert 20 prosjekt liggende hjemme, klare for en make over, maling, nytt trekk eller en puss. Men mangler like mange timer i døgnet for å ferdigstille de prosjektene også...:/ Men men, jeg legger nok ut etterhvert som jeg blir ferdig!

Mammarollen er jo den største delen av livet og hverdagen min, og jeg plukker jo opp litt tips og triks etterhvert i den rollen. Og de deler jeg gjerne med dere i innlegg fremover :)
                                                (blir nesten litt rørt her jeg sitter å ser på babybildene av Stella...tiden går så altfor fort)
Et lite innblikk fra nettbutikken/ butikken min blir det også. Der er det jo ting som skjer til stadighet med nyheter, tilbud mm.           www.lille-venn.no

Ønsker dere å se mer av hverdagen min, følg meg gjerne på Instagram, søk opp neram82
Der er jeg ganske så fersk, så driver å knoter litt enda med å finne ut av ting, men det kommer seg;)

Håper at dere forsatt vil besøke bloggen og liker det som blir lagt ut!

Ha en fin fredag!
Husk å heie på Toji i morra! ;)


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...