mandag 14. mai 2012

Er vel lov å være kry?

Må si at jeg ble ganske så kry da jeg bladde opp i den nyeste utgaven av Boligdrøm, og fant at de hadde tatt med produkter jeg selger i butikken min som tips til uteplassen!! :) Og det er vel lov å være litt kry da,ikke sant? For de store nettbutikkene er nok dette vanlig, men for lille www.lille-venn.no er det ikke så veldig vanlig,egentlig aller første gangen jeg står nevnt på skinnende fint,glanset papir!! Tar kanskje litt av her av bare noen få ord i et blad, men som en liten butikk som kanskje har lett for å forsvinne blandt de store butikkene og kjedene, er det gull verdt å få vist seg frem litt i et så fint magasin!

Det er bilde av den søte vimpelrekken og ved siden av er det henvist til nettbutikken..whiihi:) Var selvfølgelig flere butikker som var henvist til på samme siden,men for meg kom "lille-venn.no" flygende mot meg på en rosa sky idet jeg åpnet bladet på den siden...;)
Lyslenken med ranunkler kan du også få kjøpt hos Lille venn!
Da skal jeg kose meg med resten av bladet, har hatt siden med vimpelrekken oppslått i hele dag og skottet stolt bortpå avogtil :)

Ha en fin mandagskveld! 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...