søndag 10. mai 2009

Seeee..

....hva som sto å venta på meg da jeg kom hjem igår!!En nydelig bukett med 10 store flotte roser!! :)
Å,sukk!!Ikke hverdagskost her i huset,så ble nesten rørt når jeg så dem sto der på kjøkkenbordet! Får blomster så sjelden at det er nesten sånn at jeg lurer på om det er en viss en som har dårlig samvittighet for noe...hmmm....! Neida, men blir det for sjelden så begynner man å lure,gjør man ikke?! Vi damer er litt rare i forhold til blomster, eller ivertfall jeg! Om man får for ofte, blir det ikke så stas å få blomster, da blir det litt oppbrukt om du skjønner?:) Får man for sjelden ,er det heller ikke så bra. Så det er en utfordring for mennene å finne flytsonen, ikke for ofte og ikke for sjelden!Mannfolka bør jo innimellom vise å sette pris på oss damer, så blomster avogtil gjør susen! Og særlig når det er på "utypiske" blomsterdager, sånn helt ut av ingenting liksom! Men gjerne også på blomsterdager som bursdager, jubileumer, Valentin ol. Ja,takk begge deler ;) Må også legge til at leiligheten var nyvasket og ryddig!Og litt forefallende arbeid som maling av vinduskarmer, trappeoppgang var også gjort! Kanskje jeg burde reise bort oftere? ;)
Nå har jeg og Spurven kommet oss vel hjem!Og det var faktisk litt godt, hatt en kjempekoselig tur, men alltid godt å komme hjem også! I løpet av turen har hodet mitt klekket ut nye håndarbeidsprosjekt. Så nå er det snart frem med symaskinen..snart.. skal bare hekle litt til :) Skulle hatt litt flere timer i døgnet, skal jeg få tid til alt jeg vil !Tror jeg ma ta en mammapermisjon til , har jo så mange sy-,hekle- og strikkebabyer på vei!
Ha en videre fin søndag!
klem

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...