onsdag 6. mai 2009

Beroligende blått...

Vi er fortsatt på tur, vi er fortsatt på feriehuset på Sørlandet :) Har to hele dager igjen her, de andre dagene har flydd avgårde. Har vært godt å kommet seg en liten tur avgårde, men gleder meg selvfølgelig til å komme hjem til Mannen i mitt liv også!


Jeg har mitt eget rom her på huset, eller ikke mitt da, men det var vel helst at det ble jeg som brukte det mest før når jeg var på ferie her. Og det er blått! Men sies det ikke at man skal bruke blått på soverom da, for det er en beroligende farge? Jeg har trua på det altså, for jeg sovner med det samme hodet treffer puta når jeg legger meg. Men er vel ikke baaare blåfargen ene og alene som gjør til det da, men man kan jo glede de som sier at blått beroliger med å bekrefte at ;ja, jeg er veldig beroliget på det blåe soverommet mitt! :) Nå skal det jo sies at det var en viss liten Spurv som sovnet 23:15 i går og kvitret kl 7:30 i dag tidlig, så tror ikke hun støtter meg i den blåe teorien ;)
Her blogger jeg også om kveldene før jeg kryper under dyna og sovner! Den lille barnesenga er satt inn for anledningen til Spurven, en gammel søt uttrekksseng, som pappa også sov i da han var liten baby.
Dette rommet er også innredet i gammel stil.


Farmor tok vare på mye, bla denne tegningen som jeg tegnet i 1989, altså 20 år siden!Nå henger den på det her på blå-soverommet. Tegningen er av katten vår på daværende tidspunkt, Missi og hennes 7 kattunger. Denne tegnet jeg da jeg var 6åethaltår. Tegningen er altså signert og datert av kunstneren, ikke noe tull! ;)

Har gjort litt forandringer på utseende på bloggen min også. Har lenge prøvd å få til 3 kolonner, og nå har jeg fått det til...jeeiii!Men det ble så rart med 3 kolonner med den bakgrunnen jeg hadde før, så jeg byttet bakgrunn, og måtte jo da også bytte farge på skrift, bør jo matche litt :). Syns egentlig bloggen ble mye finere nå, ble litt roligere syns jeg da!


Sol i dag også hos oss, men den kalde vinden vil ikke blåse bort her!!Men vinden stopper ikke meg og Spurven, så vi har vært å sett på hester, kaniner, katter, sauer og en hund! Så i dag har jeg prøvd å lære videre litt dyrelyder, men ingen respons. Må vel synke inn, skjønner vel ikke helt alle de rare lydene som kommer ut av mamman sin!;)


Nå skal jeg sove litt i det beroligende, blåe rommet!


God natt alle sammen! :)

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Tusen takk for hilsen fra deg!!! Så koselig det rommet er,der tenker jeg du sover godt:-)
"Oj,brunt"...jammen får de sagt det..ha en fin helg,hilsen fra Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...