onsdag 20. mai 2009

Endelig...

Jeg har lenge pratet om og planlagt en lesekrok på stua vår. Alt er på plass oppe i hodet mitt, men ikke i kroken min. Jeg sier min jeg, siden det er mest jeg som kommer til å sitte der mest. Èn ting har nå endelig kommet i kroken, nemlig en tallerkenhylle til bøkene og bladene mine!
Den var blågrønn før,glemte å ta før- bilde av den. Var så ivrig med å komme igang med malingen ;)
Den er ikke helt komplett enda, mangler noen kroker under. Vil jo henge litt stæsj under den også...more is less??Her råder ikke minimalismen, må jo pynte litt når man har noe å pynte med /på :)
Så nå mangler bare en godstol, har lyst på Ektorp, den ser så myk og behagelig ut, og til en god pris!Og et lite bord, og selvfølgelig litt pynt! Først da kan lesekroken benyttes og avslapping kan begynne! Er jo litt igang ivertfall!Tar litt tid, siden ikke alt er å oppdrive i nærheten her. Og å få med Mannen i mitt liv på en tur til Ikea kan jeg egentlig bare drømme om!Ivertfall om vi reiser ens ærend....han hater butikker og kjøpesentre. Han mener kvinnene på senterene tapper mennene for energi, suger i seg den energien og holder ut som noen duracell kaniner i timesvis på butikker, mens mennene går svekket rundt, og må i tillegg bære poser og passe barn.....jaja,en gang i blandt må de tåle såppas ;)
Dessverre fikk jeg ikke telefon fra Hamar i dag! Satt å ventet i spenning! Hadde jammen gjort seg med noen millioner laken på kontoen! Kanskje bedre lykke neste gang :)
Ha en fin Kr. Himmelfartsdag!

3 kommentarer:

AK sa...

Så fin hylle! Jeg har også planer om en lesekrok, har hylle, mangler stol jeg også...ser etter en "Louis chair" jeg kan pusse opp, men det florerer ikke akkurat av dem...Ha en fin langhelg! Klem AK

Synnøve sa...

Tusen takk for hilsen på bloggen min:))

Så fin hylle. Kan se for meg at lesekroken blir fin. Hva er det med menn og IKEA???????hihi, kanskje mannen din har rett at vi tar all energien fra mennene:)

Superfin dørmatte du har laget deg.

Ha en fin dag:)

Villblomsten sa...

Takk for titten :-)
mye flott du har :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...