tirsdag 26. mai 2009

Et tips til badet mitt..

Jeg har tidligere blogget om den ufine luken på badet mitt, det kan sees her. Har enda ikke funnet noe som jeg finner passende å ha der. Fant et fint titteskap, tenkte det kunne vært fint å hengt smykker, såper ol. pynt inni det. Men det ble dessverre for lite til å dekke hele luken.
Har fått noen gode tips, takk for gode tips :) Et av tipsene fikk jeg av mamma som mente jeg kunne lage til noen kroker og henge litt forskjellig på de slik de dekte luken. Og en av tingene hun mente skulle henge der var dette skiltet ;)

Syns det var et godt forslag,og siden skiltet vil bli hengende rett over toalettet er det jo ganske så passende for den delen som naturlig nok vil bli stående å se på dette skiltet! Hehe....Mannen i mitt liv syns også det hadde vært litt morsomt:) Kanskje..vi får se?

Gleder meg til Tv-kveld i dag, hjemme alene og kan få se aaaaakkurat det jeg vil!Hærlig, sitte med laptoppen på fanget, fjernkontrollen i den ene hånden og litt snacks i den andre! Da er jeg godt dekt for kvelden! :) Kos dere med Fruene dere også!

1 kommentar:

Alt godt sa...

Det spørs om det vil dekke skapet slik du ynskjer. Eg syns forslaget om ei tavle var godt, då kan du skrive det som står på dette skiltet på tavla! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...