tirsdag 31. mars 2009

Innedag

I helgen ga jeg værgudene tommelen opp, men må si de skuffet meg i de to første dagene i denne uken, tommelen rett ned igjen! Så jeg og Spurven har stort sett vært inne idag. Var en liten trilletur, måtte avgårde å se på kyllingene som ble klekket i barnehagen der jeg jobber. De var kjempesøte :) Brun-gule og fluffy!
Etter trilleturen, som var både våt og kald, fyrte vi i peisen og koste oss inne med påskeverksted! Her var "crimescene" :) I mangel av voksduk, teipet jeg bæreposer på bordet. Spurven fikk male sitt aller første bilde, selv om det var kjekkere å pirke i malerskrinet enn å male...men første gang, så må utforske litt! :)


De gule isoporeggene malte jeg i rosa, gul og lilla. "Lånte" en skjønn blomstrete serviett med mamma (takk :) ), også limte blomstrene på med decoupge lim. Syns resultatet ble ganske så fint, om jeg skal si det selv:)

Her hos oss sliter alle tre med litt hoste og rennende nese, ikke noe morro!Får satse på det går fort over!Og at sola snart er tilbake hos oss! :)

I morra er det lille-lørdag:) Ha en fin en :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...