tirsdag 24. mars 2009

Påskeforberedelser :)

Nå er det under 2 uker igjen til påske (palmehelgen). Og jeg har planer om å ha ferdigpyntet påskeleilighet til da :) Og da er det på høy tid å ha meg et lite påskeverksted her hjemme, om jeg skal holde tidskjema! Har planer om å trekke papp-egg med stoff, og male isopor-egg og feste på decoupache (usikker på skrivemåten). Her er utgangspunktet for påskeverkstedet mitt. Litt Tilda stoff, litt naturbast, litt hamptråd tenker jeg blir bra! :)
Skal også plante litt påskegrønn Karse. Så da blir det karse på kvitosten til påske :) Så i år blir det er hjerteformet karse-eng, putter nok en liten "furry"-kylling oppi! Gult og grønt er skjønt!
Nei, får nok bare sette igang med gildet!
Ha en fin "frustrerte"-kveld! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

test :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...