lørdag 28. mars 2009

Me,myself and I

I kveld er jeg hjemme alene. Så da har egenpleie Deluxe stått i fokus. Jeg vil kalle det Deluxe, det er det for meg i allefall. For noen er dette kanskje ren rutine, men med en aktiv liten Spurv i hus, hører dette med til sjeldenhetene for meg. Kveldene ellers går stort sett med til rydding, tv-titting, sying mm. Så siden jeg er alene ikveld, tok jeg en real vår-overhaling på kroppen! :)
Tente dyftelyset på badet, og satte igang!
Ansiktet fikk gleden av en fuktighetsgivende maske. Jeg har tatt en lang og god dusj, hele kroppen har fått seg en skrubbert. Og prikken over ièn var en god bodylotion til slutt.
Med en liten "splash" av denne parfymen føler en seg så frisk og nydusjet (som navnet tilsier), så nå oser jeg av godlukt her. :) Denne parfymer passer godt til spedbarnsmammaer, siden den ikke tar bort morsduften selv om man har denne parfymen på. (det sa ivertfall damen jeg kjøpte den med)
Jeg syns farmors gamle skål er for flott til å sette vekk i et skap når den ikke er i bruk, derfor har jeg fylt den med velduftende såper og bademuffins på badet. (se bort i fra den trehvite listen, den SKAL snart males...)
To fine såper som vi har fått med søte tantebarn, de er bare til pynt, for fine til å vaske skittne hender med, syns jeg da...
Fikk jo litt fangst på loppemarkedet i dag også. Har ikke fått tatt bilde av det enda, det kommer senere ;)
Så nå har jeg hoppet i kosedressen, satt på musikk av Rufus Wainwright og skal "bestoffe" noen påskeegg. Koser meg nå, dette er MIN kveld :)
God helg !

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...