mandag 2. mars 2009

Fra dør til dør..eller til hodegavl?

Vi har flyttet inn i et gammelt hus, hvor gammelt det er vet jeg ikke helt nøyaktig! Men i kjelleren her fant jeg to gamle dører, og jeg jublet da jeg oppdaget dem!! Sengegavl, var det første jeg tenkte! Men den jubelen varte ikke lenge etter at Mannen i mitt liv blånektet på å ha noen" gamle skitne dører" bak hodet når han sov. "Nei,glem det!!" ......Jaja, jeg har kanskje ikke fortalt at han ikke liker denne shabby Chic stilen i det hele, han syns det er stygt med gamle slitte ting!(til min store fortvilelse) Kan dere forstå det??!!Det som er så koselig og gir et personlig og koselig preg på hjemmet! Prøver å snike stilen inn her og der, for i bunn og grunn så bryr han seg ikke så veldig hardt om hvordan vi har det her hjemme interiørmessig! Men om jeg tar denne innsnikingen litt gradvis, vil han kanskje ikke merke det. Og heller ikke motsette seg det så veldig, håper vi da :)
Her er mine kjære gamle dører som jeg ikke får brukt...kjenner jeg har lyst å være litt barnslig og bare male dem hvite og sette dem bak sengen....men han er sta også gitt, men skader ikke å prøve? ;)
Er det ikke fint?


Noe sånt kunne jeg tenkt meg, male døren hvit med en sjablong hvor det stod "Dream a little dream of me...", også henge den over sengen slik at mestparten av døren vile komme over sengen!!Jegviljegviljegvil haaaaa sååån!!

Nei, jeg får gå å legge meg i sengen uten hodegavl...og fortsette bearbeidingen av husbonden! Viss ikke får jeg finne på noe annet med dørene, de er fine som dekorasjon ellers også. Kan ha de stående i feks stue el. gang og henge kranser på, sjablonger, lenke med gamle fotografier, feste speil på osv.
(jeg husker ikke hvor jeg har lånt bildene fra ,dessverre, har hatt dem liggende på dataen en stund til inspirasjon)
Ha en fin kveld og natt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...