lørdag 7. mars 2009

No livnar det i lundar....

...no lauast det i li!Her hos oss har det vært vårstemning uten like, sola har smilt til oss i noen dager nå og med den kjenner jeg energien brer seg i kroppen. Og nå som våren er her, titter små søte dyr frem fra sine lune vinterhi. :) Her hjemme hos oss har tre søte små tatt bolig:
En snøhvit prinsessekanin, et sjenert søtt ekorn og en selvsikker voffse :)
Prinsessekaninen har en sensitiv vinterhud, og har fått merke vårsola i kinna. Litt lettere solbrent :) Når det blir mer sol og varme i luften skal hun få den soft-isen hun i flere dager har mast om! ;)
Den selvsikre hunden er en snill liten tass. Ikke bjeffer den når hun hører ringeklokka, hopper heller ikke på noen...egentlig dårlig vakthund materiale...voffsen vår sliter litt med "sitt" kommandoen, men med litt hjelp går det kjempefint! :)
Det lille sjenerte ekornet kom til oss først. Ble forelska i det med en gang, var jo så utrolig søtt! Det er like snilt og tillitsfult som det ser ut! Liker godt jordbær, så jeg skal snart sette i gang jordbærproduksjonen!
De tre nye familiemedlemmene har funnet sin plass på lille Spurven sitt soverom, der sitter de å passer på henne om natten:)
I kveld er jeg hjemme alene, Mannen i mitt liv er på bursdagsfest. Og siden Spurven vår er litt forkjølet og ikke helt i slaget, så er det ikke så kjekt å sende henne til besteforeldre på overnatting. Så da ble jeg hjemme og han dro som vår representant. Jeg må vel også legge til at han gikk ut døren som Glam fra WigWam :D Temaet for bursdagsfesten var GrandPrix. Jeg tror jeg aldri har sett Mannen i mitt liv så engasjert i finne noe å ha på seg før:) Vanligvis tar han det første han ser i det han åpner døren på klesskapet....I kveld la han virkelig sjelen i outfitet sitt..hehe...jaja, vet ikke helt hva det forteller om han, kanskje han snart kommer ut av utkledningsskapet :)
Siden introen på dette innlegget var en sang så får outroen også bli sanginspirert i god WigWam stil "ROCK`NRÅÅÅOOLL" :)
Ha en fin lørdagskveld videre!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...