fredag 13. mars 2009

1 årsdag!(+ 2 dager)

Den 11.mars 2008 ble jeg mamma for aller første gang!Det å bli mamma var en ubeskrivelig og overveldende følelse. Å få den lille nyfødte jenta si i armene var bare helt fantastisk, jeg var forelsket!Og denne forelskelsen har jeg kjent på hver dag i ett år nå. Hun er et nydelig og vakkert lite menneske!Kjenner jeg blir helt rørt når jeg skriver dette! Hun gir oss gleder hver eneste dag, kan ikke få nok av henne!Må susse og kose med henne hele tiden, bare synd hun ikke har tid til å sitte stille å kose :) Har bare tid til å sitte stille når hun ser på Drømmehagen :) Tenk at lille Spurven har blitt et helt år!Aner ikke hvor dagene i det siste året har blitt av, har gått så fort!Men har vært det beste året i mitt liv!! Takk lille venn for du er til og alt du gir oss!

Den store dagen måtte jo selvfølgelig feires, og det med råååsa som hovedfarge selvfølgelig!
Alle små prinsesser må ha en prinsessekake, og jeg prøvde meg på det:)

Knotet litt med skriften, for den icingen ville bare krølle seg, men det går jo an å se hva som står der!Blir vel mer og mer dreven i løpet av alle prinsessebursdager vi skal feire opp gjennom årene:)

Lille Spurven skjønte nok ikke helt at det var hennes dag, pakkene var ikke så interessante. Var nok mer spennende for de andre barna i selskapet!Hun fikk veldig mye fint, og endel penger som vi skal kjøpe hennes første sko for, en vårjakke, støvler og litt annet står også på innkjøpslisten. Så pengene kommer godt med!
Hun fikk seg en liten Fifi dukke! Kjempesøt!:)
Nå skal jeg inn å stryke på vidunderet mitt og hviske "jeg er glad i deg" til henne!
Ha en fin fredagskveld videre!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...