fredag 20. juli 2012

Stupedama

Jippi, helg og fri!! :) Jeg stuper inni helgen, klar for avslapping, kos med familie og venner, god mat og lørdagsgodteri!

Bildene er tatt fra en kveld jeg og min kjære hadde stupekonkurranse i sengen...ja, jeg vet, vi er litt rare...poenget var å prøve å ligge helt flatt og horisontalt i luften også skulle vi prøve å ta bilde av det.. Dette ble mitt beste bidrag :) Vi tok sikkert 100 bilder! Den kvelden fikk klesvask være klesvask, oppvask være oppvask; vi skulle stupe!Mang man finner på for å unngå slike ting...
Av og til føles det ut som sengen spiser deg opp, man klarer rett og slett ikke å komme seg ut av den!Den er for myk og god! :)

Og bare se bort i fra det lite Bloggylicious soverommet vårt! Dette er et av de nedprioriterte rommene. Men bedring er i vente. Jeg har bestilt hjemmesnekret hodegavl hos min handy pappa,de røde gardinene skal byttes ut ( de var bare midlertidige gardiner lånt fra svigerinne, som henger enda...) og de fæle sollys-lampene skal vekk. En lampe som skal simulere en soloppgang,  og begynner å lyse svakt en halvtime før klokka ringer, og lyser sterkere og sterkere slik at det liksom skal bli lettere og stå opp. Men det har jeg til gode å oppleve.....Disse lampene ble kjøpt for 6-7 år siden, før vi hadde fått våre 2 små levende soler, som gjør at vi sjelden trenger noen vekkerklokke lenger. 
( Og det bildet skal på loftet...TingTarTid)


Jaja, det er sommer og tid for agurknyheter, og det gjelder kanskje litt på bloggen her òg. Kommer et knippe mer eller mindre interessante innlegg, og dette var kanskje et av de mindre..?
Bare glad for at det er helg og jeg har fri!! :D
GOD HELG!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...