mandag 16. juli 2012

Har du et Imfors bord du vil bli kvitt??

Har du et Ikea Imfors rundt salongbord stående og ønsker å bli av med det, kjøper vi det gjerne! :)
Det er en utgått modell fra Ikea, som jeg har lett meg blå etter. Finner inniblant noen på Finn.no, men jeg er alltid for sent ute, de er som oftest solgt eller så sender selgeren ikke, og det er ikke bare for meg å stikke av for å hente et bord. Derfor frir jeg til dere i bloggverden nå!
Det ser slik ut:
Tøft ikke sant!?
Ikea har et lignende inne nå, men med herdet glass, men glassbord vil ikke vi ha.
 Og dette bordet er vel en av de få tingene vi (jeg og samboer) har vært enige i at passer hos oss! Så da får vi prøve å strekke oss langt for å finne det :)
 Jeg har noen kabeltromler stående utenfor huset, klar til pussing og beising. Har ymtet frempå med et slikt et som salongbord, men ingen positiv feedback! 
Så blir veldig takknemlig og glad om noen vil selge meg et slikt ett eller om dere vet om noen som har et slikt bord de vil bli kvitt!
Send meg gjerne mail :
 maren@lille-venn.no

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...