onsdag 25. juli 2012

Kabeltrommel- steg to

Her går det unna, Gunnar! Ferdig å beise den første kabeltrommelen! Man blir ganske så effektiv om man kutter ut en time med TV-titting om kveldene :)
Var som jeg skrev i forrige innlegg veldig usikker på om jeg skulle beise i det hele tatt. Likte så godt fargen på trommelen etter den ble pusset. Men jeg måtte bare prøv likevel!

Nybeiset til venstre. Valget falt på Jotun "Patinagrå".
 På dette tidspunktet var jeg veldig usikker på om jeg hadde gjort noe dumt.....syns fargen ble litt for blågrå.
Men syns egentlig det ble ganske tøft når den var ferdig beiset! 
Nå skal beisen få tørke over natten, så får vi se hur det ser ut i morgen!
Fortsettelse følger :)

1 kommentar:

Industriell Chic sa...

Ah, en kabeltrommel står øverst på ønskelisten min også! Syns det ble stilig etter du beiset det jeg :-) spennende å se hva du skal bruke den til.. :-)
Klem Helene

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...