søndag 22. juli 2012

Ikke alt går etter planen...

En sprayet stå-lampefot og en grusom lampeskjerm var mitt neste makeover-prosjekt, eller det var helst den grusomme lampeskjermen som skulle til pers denne gangen, lampefoten skulle få stå i fred. 
Jeg har lett over alt etter en fin lampeskjerm, men pga at det øverst på lampefoten er et festet noe som ligner en opp ned-kjegle, er det få eller ingen moderne lampeskjermer som passer. Lampeskjermen jeg har hatt lenge har passet fint, så jeg fant ut da da er det bare å forandre på den. 
Da bar det på Internett etter inspirasjon, og her er den jeg falt for :
(jeg kan dessverre ikke huske hvor den er fra, jeg fant bildet på google)

Vanligvis ville jeg ha lagt ut et bilde av et vellykket make-over prosjekt, men her kommer jeg til kort...
Bildene taler vel kanskje for seg selv. 
Jeg ga opp!

Ble litt lei av å snurre hamptrå-nøstet rundt og rundt på en vinglete skjerm, fikk det ikke helt til å bli jevnt.
Jeg ser nå i ettertid at det burde være stenger mellom de to ringene, slik at det ble enklere å stramme tråden. 
Dette burde jeg jo egentlig tenkt på og ordnet, men jeg gjorde slik som jeg alltid gjør; 
setter igang uten å ha en plan...og det skar seg. 

Forhåpentligvis kommer det bilder av den ferdige skjermen om kort tid!
:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...