fredag 30. oktober 2009

Ett ønske er oppfylt!

Kanskje ikke så mange som har lagt merke til det, men jeg har tatt vekk en ting fra ønskelisten min på høgresiden av bloggen! Du skjønner, jeg har fått ett av mine ønsker oppfylt :) Jeg fikk støvler av Mannen i mitt liv og Spurven til bursdagen min som var forrige uke!Jeg er storfornøyd!
Valget stod mellom svarte,brune og grå støvler. Men jeg endte opp med svarte, mye fordi de er veldig anvenlige og passer til det meste. Selv om jeg liker kjempegodt de grå også, men de hadde ikke størrelsen min i den fargen!
Jeg har selvfølgelig lagt til nye ting på ønskelisten, har en ganske lang liste.... Selv om man har alt men trenger og litt til, så finnes det alltids noe man plutselig trenger og har behov for ;) Uff...mye vil ha mer, er det noe som heter....I`m living in a material world, and I`m a material girl....
Ha en strålende fredag!Her står hjemmelaget pizza på menyen og med X-factor attåt:)

1 kommentar:

Mitt lille hjem sa...

Slit'an, som vi sier i Bergen...

Ha en koselig kveld :)

Christine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...