søndag 11. oktober 2009

Nydelig høstdag!

Det har blitt en laang bloggpause på meg nå, en pause jeg egentlig ikke hadde tenkt å ha, men det har bare blitt slik! Har ikke så mye å blogge om for tiden heller, de fleste prosjektene mine har blitt lagt på is en liten stund. Tiden (dvs kveldene) brukes nå til å styre med nettbutikken og administrative ting i forhold til den. I tillegg syr jeg mye for tiden, jeg skal nemlig være med på en julemesse som skal være nå i slutten av oktober. Skal hovedsaklig stille ut klærne og gavene jeg selger i nettbutikken, men tenkte at jeg også kunne sy noen Tildaer som kan sitte å pynte opp standen min.Og vil noen kjøpe så skal de selvfølgelig få det! :)


Det etterlengta, nydelige høstværet kom hit til oss i går og jammen var det ikke her i dag også! Så vi har virkelig benyttet oss av det, og vært ute store deler av dagen! Til Spurvens store glede! Hun elsker å være ute å tusle og leke seg!
Vi har vært i fjøra og kastet stein i vannet og leka oss lenge på uteområdet på barnehagen i nærheten. Mye morro å utforske der! Men det morsomste var nok å huske!Særlig på den babyhusken, for der kunne hun huske i stor fart, helt alene! :)

Var en fornøyd og trøtt jente som sovna som en stein i kveld!Mye frisk luft gjør susen for nattesøvnen! (håper vi ;) )

Krysser fingrene for at været holder seg en god stund til, det gjor godt å se noen solstråler etter uker på uker med nedbør og grått vær!

Ønsker alle en god uke som kommer!:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...