fredag 16. oktober 2009

Klubb-bord

Vi er sju jenter som møtes hver tredje torsdag, og det er hver sin gang å ha klubb!Veldig koselig å møtes, vanskelig i en hektisk hverdag å få alle til å møtes på en gang, så da er klubbkvelden god å ha :)I går kveld var det min tur å ha klubb. Vi ble en litt amputert gjeng i går, 4 stk, men ikke mindre koselig av den grunn! Jeg elsker å stelle i stand til klubb, ikke minst bordekking. I går laget jeg til et lilla bord. Jeg er ganske svak for lilla, en av mine favorittfarger! Midt på bordet har jeg en hvit organzaløper og en lyslenke som pynt. Har sølv dekketallerkener under glassfat! Ble litt advent inspirert, men synst det er en fin kombinasjon med sølv,hvit og lilla, en kombo som kan brukes hele året syns jeg da :)Lyslenken kjøpte jeg på salg etter jul i januar, man kan gjøre seg noen

kupp da :) Disse lilla te-lyse stakene kjøpte jeg på Kremmerhuset. De er kjempeflotte med lys i, fint mønster i de. Det sto mellom de i lilla og grønn, men som sagt så er lilla min go`farge, så valget falt på de!:) Angrer ikke på det!

Nå er det X-factor, har enda ikke blinket meg ut en favoritt, men kanskje noen merker seg ut ikveld!

Ha en flott fredag! :)

P.S Noen som vet hvordan jeg får til at bildene blir store når man klikker på dem? Ser at det går an på andre blogger, men jeg vet ikke hvordan jeg får det til på min egen....Hadde blitt kjempeglad om noen vil hjelpe meg :)

3 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Et meget nydelig bord som du har pyntet. Jeg synes det både er kjekt å komme til et flott bord men også å pynte et flott bord og blir stadig inspirert av andre bloggere på dette. Tusen takk for titten. Klem fra Elin:)

Livy sa...

Heisann!
Utrolig lekkert bord du har pyntet! Kjempelurt med lysslyngen - jeg pleier å ha det på pianoet i julen - blir veldig koselig synes jeg!

Jeg tror bildene blir store hvis du ikke velger om de skal stå på midten, til høyre eller venstre når du laster dem inn i innlegget(klønete forklart? spør meg igjen hvis du ikke skjønner!).

Ønsker deg en kjempefin lørdag, og tusen takk for koselig hilsen hos meg:-)

Klem fra livy

Therese fra huset med de rare i sa...

Tusen takk for nydelige ord i bloggen min!! Det varmer:D Nydelig bord du har dekket! Jeg er også veldig svak for lilla og synes det er en nydelig farge!an desverre ikke hjelpe deg med bildene men:P

Ha en flott lørdag! Og har en award i bloggen min som jeg gjerne vil dele med alle mine lesere - og dte gjelder deg også:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...