søndag 18. oktober 2009

Humrer litt for meg selv..

Jeg må humre litt for meg selv her jeg sitter å ser reklamene for Bohus. Flere enn meg som kjenner seg igjen? :) De reklamene er som om de skulle vært hentet fra heimen her! Tenker på hun som kommer hjem med handlenett, og viser frem, og forteller om tanken bak handelen av putene sine...som gjerne i menns ører(ivertfall hos min mann) er en heeeel fortelling som aldri tar slutt. Jeg også har gjerne en hel utredning i hvorfor jeg kjøpte som jeg gjorde, og hva jeg tenkte der og da når jeg handlet og hva jeg tenker her og nå som jeg har kommet hjem med det! Kanskje for å rettferdiggjøre kjøpet overfor meg selv (og Mannen i mitt liv?), men shopping må begrunnes godt avogtil! ;) Så blir det gjerne til at i en av de shopping begrunnelsene mine, så blir jeg sittende igjen alene for Mannen har gått lei av å høre på det for leeenge siden og forlatt åstedet med fingrene i ørene! Samme med hun med eselet, kjenner meg igjen i den også gitt....
Jaja, mannfolka hadde vel kjent seg igjen i reklamer med feks. damer på et motorverksted som ikke vet hva forgasser er eller hvor man skal fylle på spylervæske! Og moret seg over det sammen! Så vi har hvert vårt vi menn og kvinner! :)
Ha en fin søndag! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...