tirsdag 7. april 2009

Orden i vaskesakene!

Nå skal det bli orden på klesvasken her i huset:) Frem til nå har jeg ikke vært så veldig nøye på å bruke riktig vaskemiddel til farget tøy eller til hvitt tøy. Har tatt den typen vi har hatt tilgjengelig, samme om det var hvitt tøy eller farget som skulle vaskes! Men NÅ..nå blir det ikke noe slurving med vasken!System på klesvasken er innført ved hjelp av Norgesglass, bokstaver og hjemmesydde hjerter

W for white og C for colour. Og i tillfellet man skulle unngå å se de (kanskje litt for) store bokstavene, så har jeg laget et hvit hjerte for hvitt tøy og farget for farget tøy! Greit for vaskeanalfabeter kanskje, en av to indikatorer bør en klare ;)

Skulle nok gjerne hatt hakket større Norgesglass eller hakket mindre bokstaver, men funker for nå :)

Så nå er det no more blasse farger eller ikke-alle-flekker-er-borte -vask. Fra nå av blir det rett vaskemiddel til rett type vask!Hurra for det!!!:)
Nå skal jeg slutte meg til gjengen av Frustrerte fruer!
Ha en fin jente-TV kveld:)

En liten oppdatering av vaskesystemet mitt; jeg syns tøymykneren fortjener en finere flaske enn de plastflaskene, så jeg gikk til innkjøp av en egen flaske til den. Blir riktig så flott sammen med vaskepulver- glassa:)

Skrukork på flasken, veldig praktisk til dette formålet!
Sånn... da sniker jeg meg ut av det innlegget, og lister meg videre til et nytt innlegg :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...