tirsdag 21. april 2009

Litt ferdige oppussingsobjekter

I dag har jeg hatt fri, deilig!Kosa meg sammen med Spurven, vi har vært ute å blåst såpebobler og trilla tur til Ridehallen og sett på hestene.Hoppa på trampoline har vi gjort også! Er så gøy å finne på ting med henne, særlig når responsen hennes er "fryd" på det meste. Hun riner og hoyer, selvfølgelig fordi det meste er første gang for henne! Så får bare kose meg med denne fryden nå, for det er vel ikke mange årene før det meste er "kjeeeedeliiiii!" ;)

I påsken syslet jeg litt med noen oppussingsprosjekt eller kan vel kalle de make-over prosjekt.
Kjøpte noen rammer på loppemarked før påske, de så da slik ut
Siden jeg holdt på med det i påsken, hadde jeg ikke tolmodighet til å vente til etter påske når butikkene var åpne igjen, så jeg tok noe rester av hvitmaling. Ser nå at litt tolmodighet lønner seg, hvitfargen ble ganske matt. Tror jeg må kjøpe inn litt hvit spray likevel, eller kanskje det holder med et lag med blank spraylakk? Bildene som var i rammene, fikk tommelen ned fra Mannen i mitt liv, så får se om jeg finner noen fine bilder å putte inni:
Mitt favoritt bilde er det oppe til høyre, både rammen og silkebildet!

Bordet som Spurven skal ha på rommet sitt, har også fått seg en makover. Det er kjøpt på en brukthandel, og gjort litt forandringer på.


Før-bildet ble tatt under oppussing.


Bena på bordet ble kappet av for at det skulle passe sammen med resten barnemøblene. Det var opprinnelig en hylle under selve borden, den ble fjernet. Bordet har også en søt liten skuff.







Nå har bordet fått en nydelig rosa farge, og en søt hjerte knott på skuffen! På bordplaten har jeg tatt et svakt lag med hvitt, for å få samme effekt som på stolene. Jeg vil vise rommet til Spurven i et senere innlegg. Er noen småting som ikke er helt på plass enda, men snart er det bloggeklart. Så følg med!! :)
Ha en fin tv-kveld videre!Nå må jeg få med meg Frustrerte og snart er det Privat Practise!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...