torsdag 13. juni 2013

Kabeltrommelbord with a twist

Jammen det greit med de fineværsdagene vi har hatt i det siste!Fått gjort en hel del som man er avhengig av å gjøre ute i oppholdsvær, deriblant å pusse den siste kabeltrommelen jeg hadde stående. 

Jeg har hatt liggende 4 løse bordben og en stk kabeltrommel, så har lenge tenkt på å forene de to.
Dagens jobb besto av deling av  kabetrommelen og pusse den ene enden/sirkelen.
 Resultatet ble slik:
Bordbena lakket jeg i sølv for mange år siden, med tanke på å bruke dem på TV-benken vår. Der har de altså ikke havnet, de har i stedet lagt å støvet ned frem til nå.
Bena var opprinnelig svarte, og hørte til Trollsta nattbord fra IKEA. 
Et lite, tøft bord på kjøkkenet! Perfekt å sette kaffekoppen på :)
Syns fargen og strukturen ble tøff bare ved å pusse det ned, tror ikke jeg kommer til å lakke det noe. I hvertfall ikke enda.....
Skal tro hva den andre delen av kabeltrommelen kan brukes til?
Det får jeg gruble på en liten stund til, får nå høljer det ute, så pussingen må vente!

2 kommentarer:

mille m sa...

Så kreativt! Det ble veldig fint!

Christina's Handmade sa...

Kjempefint! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...