lørdag 21. juli 2012

Give away hos teresebfoto

Jeg har lenge ønsket meg en fotobag fra Kelly Moore,syns de er kjempefine!De ser ut som vanlige damevesker, som rommer både fotoutstyr og de artiklene som man ellers finner i damevesker. Veldig praktisk!
Og når jeg så at teresebfoto.com har Giveaway på slike vesker, måtte jeg hive meg med!
De har så mange fine vesker at det er vanskelig å velge seg èn, og alle veskene kommer i forskjellige farger (som gjør den enda vanskeligere å velge en favoritt)
Men jeg tror min favoritt må bli denne:
Denne er klassisk, både i farge og fasong. Da kan man ha den i mange år, uten å bli lei av den. Det er jo noe man må tenke på om man skal skaffe seg en såpass kostbar veske.
Her krysser jeg fingre og tær for at jeg blir den heldige vinneren!
Hvis ikke, blir den på ønskelisten til den o`store "29" årsdagen min i høst ;)

Klikk på linken om du ønsker å prøve lykken du også!
Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...