torsdag 26. juli 2012

Perfekt gave til barn som har det meste

Bare innom med et gavetips ;):
Her hos oss er det en drøy måned til vi feirer Stella sin 2-års dag. Og spørsmålet om hva hun/vi ønsker oss har kommet opp. Og jeg må si at det er litt ille når man nesten må finne på noe hun trenger, bare for at hun skal få gaver. Men sånn er det når hun har det hun trenger, siden hun arver mye fra storesøster og eldre søskenbarn. Da har vi det meste innenfor klær, yttertøy og leker. Men vet om noen ting vi trenger til barnehagestart :)
Mens jeg satt og tenkte litt over hva vi kunne ønske oss til 2-årsdagen, kom jeg på at jeg har hørt om gavekort fra iTunes.
 Ikke det at Stella på 2 år er i målgruppen der, men eldre barn kan gjerne bli glad for en slik gave. Gavekortet kan benyttes både i iTunes til kjøp av musikk,podcaster, lydbøker og programmer. Det kan også benyttes i AppStore til kjøp av spill mm. til både iPhone og iPad.
Hjemme hos får jentene spille på telefonen min, og jeg vet at Vida hadde likt å få et slikt gavekort. Da kunne hun fått velge seg de spillene hun ønsket selv (med en viss veiledning fra meg...).
Akkurat nå er disse spillene populære hos jentene:
* Dora the Explorer Lekestund
* Toca House
* Tappaz Pearly
*Toca Doctor

Gavekortet kan du få kjøpt i Apple store, 
på samme plassen kan du lese mer om det.

Sånn til ettertanke har vi det jammen godt her i Norge når man må tenke vel og lenge på hva barna trenger.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...