søndag 29. mai 2011

Mole- little norway

Jeg er veldig stolt av å kunne presentere et av de nye merkene hos Lille venn, som kommer til høsten. Det heter:

 Det er de nydeligste strikkaklær til baby,gutt og jente, laget i 100% merinoull og er designet av ei veldig hyggelig og skjønn dame fra Kopervik (Karmøy).
Jeg ble så glad og oppspilt da designeren kontaktet meg i januar, sendte meg bilder og lurte på om jeg ville bli forhandler av dette merket! Klart jeg ville!!Det var jo en nydelig kolleksjon, og ull er jo aldri feil! (ihvertfall ikke etter de laaange vintrene vi har hatt i det siste!)
Merket er helt nytt, og første kolleksjonen kommer for salg til høsten! Så det er veldig spennende å få være med helt fra begynnelsen, og forhåpentligvis kunne følge med videre!Og veldig gøy er det at det er norsk design!!

Ønsker du å se flere bilder, ta en titt HER 
Det har også kommet en babykolleksjon, like nydelig som til de store barna! Håper at hun også kommer med en voksenkolleksjon, for jeg ønsker meg en slik ullkjole ;) 
Alle plaggene er i 100% merinoull som ikke klør.
♥  Love it ♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, så skjønne klær ♥ Og jeg elsker at det er norsk designer;)
Blir spennende!

Ha en fin, ny uke!

Klem LINe

toves sammensurium sa...

Hellandussan så lekkert!!Så spennende det skal bli å se alt det lekre som kommer :)))
Tove :)

Cathrine sa...

Nydelig!!!! Gleder meg til å følge med videre=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...