torsdag 5. mai 2011

"Små føtter setter også spor"

Vi merker godt på butikken hos Lille venn at nå er det VÅR! Nå skal vinterluene, vinterjakkene og vinterskoa bort, og inn med nytt, lettere tøy! Og godt er jo det, endelig!!Syns vi har vært veldig tolmodige og ventet leeeenge på en etterlengtet vår! Så hos Lille venn har mange av vårklærna fått nye eiere og EN FANT skoa våres har bokstavelig talt fått ben å gå på, nå som det ble bare veier :)
Jeg tok inn litt barnesko hos Lille venn nå i vårsom et lite prøveprosjekt, prøve å se hvordan det går å selge sko! Jeg prøvde meg først på "beginner"-skona, de som passer til de aller minste som skal ut å ta sine første steg.
Og det viser seg at skoa har blitt veldig godt mottatt! :) Og det kan jo jeg godt forstå, så søte som de er!!

EN FANT skoa er i ekte skinn, og har TPR såle. Det er såler som har en støtabsorberende effekt og de er i tillegg veldig lette og myke, som gir god komfort til den lille når han skal ta sine første steg ut i verden!
Skoa har en god passform. Brede og gode såler, slik at ingen små tær blir liggende i klem og de er smalere i helen og gir god støtte oppover ankelen.
EN FANT har mange flotte sko og støveletter også til større barn, så vi får se etterhvert om det dukker opp hos Lille venn. ;)
Se gjerne på deres hjemmeside EN FANT
Om du vil sikre deg et par til din lille prins eller prinsesse,
 titt innom http://www.lille-venn.no/ eller kom til butikken i Langevåg!

Ha en fin kveld, jeg avrunde kvelden med en kopp Mocca- kaffi og en SKOlebolle ;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...