søndag 16. desember 2012

All I want for christmas is shoooe...shooooe baby!

Ikke all i want da men...det er en start på ønskelista! Hver gang jeg får spørsmål om ønsker både til bursdager og jul, får jeg litt hjerneteppe...ønsker meg og trenger flere ting, men kommer ikke på noe i farten. Derfor må jeg starte å skrive ned etterhvert som jeg kommer på Og først ut er skoa jeg har sikla på siden i sommer; Nike New Balance!
De finnes i mange farger, men jeg falt for disse to typene her. Nøytrale og fine, og passer til det meste!
Man kan klikke bla New Balance hjem fra DENNE siden!
Hadde du spurt meg for 6 mnd om hva jeg syns om jogging, både ute og på tredemølla, så hadde jeg svart at det er KJEDELIG!! Men nå (etter en sommer/høst med noen joggeøkter) syns jeg det faktisk er GØY, god trening og en sjanse til å ha tid for meg selv, med musikk på øret.
Og derfor er planen å gjøre dette mye mer i 2013, og da må man vel ha skotøyet i orden?! :)
Jeg starter nok i feil ende når jeg går for utseende først med tanke på løpssko, men disse løpskoa fra Asics syns jeg var veldig freshe! 
Ellers står nye spisestuestoler høyt på ønskelista...Tobias fra Ikea for å være helt eksakt!:)
Og denne ryen her fra Noa Noa Decòr:
Jeg holder meg fortsatt til skjellampen (som jeg også ønsket meg til bursdagen)
Det ble en liten liste dette likevel! 
Men i bunn og grunn gleder jeg meg ikke til jul pga av gavene til meg selv! 
Jeg gleder meg til å være sammen med familien, spise nydelig mat, og se gleden hos jentene mine når de kan åpne sine pakker! Og ikke minst ha fri og god tid!

3 lys er tent i kveld,og snart bare èn uke igjen til juleferie og julekos!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...