torsdag 21. juni 2012

Små detaljer....

I går var vi i Dyreparken i Kristiansand,og gøy var det!:) En kjempeflott og gjennomført park. Kommer nærmere inn på selve oppholdet i Dyreparken når jeg får blogge fra Dataen og ikke fra telefonen som jeg gjør nå!
Men grunnen til jeg skriver dette innlegget er bare pga en tissepause som ble gjort i Dyreparken,nærmere bestemt på Kutoppen. Det er en av attraksjonene, hvor de har bygget opp en tradisjonell norsk bondegård med husdyr og alt som man finner på en gård! Bondegårdsdyr blir vel mindre og mindre vanlige her i Norge,så er vel snart like eksotisk å ha en bås med kyr som en bås med Sebraer i Dyreparken...Så tilbake til tissepausen som ble gjort inne på doen på låven, og her kom jeg over mange stilige detaljer! Sinkbaljer som vasker,kobberrør som springer og kjerrehjul som taklampe!kjempestilig, syns jeg da!!hva syns du? :)
Hvor man skulle finne doen var lett synlig,skrevet med hestesko! Små detaljer som gjør alt så gjennomført og stilig! Godnattklem fra ei med sansen for detaljer :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...