onsdag 6. april 2011

Hjemmelaget etasjefat

Ikke så mye tid til hobby for tiden, så derfor har jeg bare videreført noe jeg allerede hadde laget fra før :)
I sommer laget jeg noen skåler til badet, av små hekleduker. Det kan dere lese om HER
De to skålene rommer øredobber og smykker, veldig greit å ha det lett tilgjengelig men de tar litt plass i vinduskarmen. Da kom jeg på at jeg kan lage et etasjefat av de, slik det ikke ble så tettpakket i den lille karmen som er på badet vårt.
Jeg tok en blomsterpinne, malte den hvit og limte den fast i en ja....hva skal man kalle det.. "knott" med et lite hull i. Når dette hadde tørket tredde jeg hekledukskålene på blomsterpinnen. Den øverste burde vel egentlig limes fast, men hullet som jeg tredde igjennom var ganse trangt så det satt godt fast likevel. Så pyntet jeg med en liten perle på toppen!
Så, Voilà! Da har jeg fått meg et fint etasjefat + litt mer luft i vinduskarmen på badet, men fortsatt like godt plass til smykker og øredobber! Status ; førnøyd :)
Ønsker alle en fin Lille-lørdag!


4 kommentarer:

Lidyll sa...

NYDELIG!*smile*
spørs om ikke dette må kopieres*blunkesmil*

Ønsker deg en flott dag!

Anette - Opalveien - sa...

Så lurt :-)
Kanskje jeg også skal prøve meg :-)

Anonym sa...

Så lekkert og lurt. :)

Stine sa...

Åj så kreativt!!

Fantastisk fint!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...