fredag 18. mars 2011

Narcissus- white Lion

Våren nærmer seg heldigvis, men med et steg frem om to tilbake syns jeg!!Når man endelig tror at NÅH kommer våren, og vinterskoene kan legges vekk, kommer det snøbyger i flertall og dekker til veiene med snø igjen!Men nå begynner snøen heldigvis å forsvinne...og håper det er for godt for denne gang!!Er veeeeldig klar for vår nå og litt sol!Trenger en energikilde og litt farge i kinnenen etter en veldig lang vinter, som startet i oktober her hos oss!

Inne har jeg ivertfall littegranne vårstemning:) Kjøpte meg noen vårløker til forrige helg. De het Narcissus White lion, og lignet på påskeliljer bare de er hvite.
Har brukt Green Gate kopper som blomsterpotter, syns de passet godt inn sammen med stolen og Rikke-dukken i "vårstemning"-kroken min :)

Norgesglass kan vel egentlig brukes til det meste...også til løkblomster. Blir med en gang litt røffere stil! (myket opp med litt blondebrikker) :)

Så spratt de ut for et par dager siden, er de ikke flotte?!

Her har tilogmed solen bestemt seg for å bli med på bloggen!Et gledelig gjensyn!:)
(en blyg blomst helt bake der, snur seg vekk...)

Blomstrene har vokst seg ganske lange, så noen av de har bikket over og lagt seg utover. Så jeg må nok kanskje kutte dem og ha de over i en vase.
I morra er det jobb, så nå er det senga!
Ha en fortsatt fin kveld!


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...