tirsdag 1. mars 2011

Et husmorstips

Jeg runder av dagen med å dele et husmorstips. Jeg kan ikke huske hvor jeg først hørte om dette, har kanskje lest det en plass...uansett er det er utrolig godt tips syns jeg da! Nemlig hvordan få stål-hvitevarene dine blanke og fine!
Hm...kremt...oppvaskmaskinen vår før jeg satte igang med det fantastiske husmor-tipset...litt flaut å blogge dette da, men med små fingrer som skal finne bokstaven sin, mamma sin,pappa sin osv. blir det fort litt flekker! :)
Her har jeg kommet halvveis. Og her kommer det magiske; jeg har brukt babyolje! Tok en tørr fille og litt babyolje og waxed on og waxed off!

Så slik ble oppvaskmaskinen til slutt! Blank og shiny :)
Gikk over med en ren og tørr klut helt til slutt for å ta vekk overflødig olje!
Et enkelt og veldig effektivt tips :)
Så nå står kjøleskapet og komfyren for tur!
God tirsdagskveld
:)



2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Wow så smart. Dette må skrives bak øret.
Klem

vivian sa...

Dæsken så lurt. Skal rett sta og kjøpe baby olje i morgen. Takk for tipset!

SMIL!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...